Tuesday, November 26, 2013

Cum sa ai incredere intr-un barbat care te-a inselat

"Sunt căsătorita de aproape doi ani, dar într-o relație cu sotul meu de aproape șase ani. Împreună avem doi copii . Problema mea este foarte complexa. Soțul meu m-a înșelat înainte de căsătoria noastră cu mama copilului său mai mic (care nu este unul dintre copiii pe care ii creștem împreună). Pentru că această femeie este mama copilului său, ea este încă o parte din viața noastră într-o anumită măsură. Am fost de acord sa nu prea aiba nici un contact cu această femeie, doar cu copilul. Cu toate acestea, am descoperit recent că soțul meu a fost sunat din nou de femeia asta în secret.

 Răspunsul său a fost că el nu ma inseala dar am nevoie pentru sa vorbesc cu ea. Mă simt trădata. Sunt sigura ca ei comunică, în special atunci când nu este nevoie ca ei să comunice. Adică, conversații cu orele, în conformitate cu înregistrările telefonice. Am vorbit cu ea pentru scurt timp și ea a spus că nu au fost intimi. Dar, daca este un preludiu de o reluare a relatiei? Îl iubesc și il doresc pentru mine. Cu toate acestea, nu am încredere în el ca va fi credincios pentru că el a arătat că este un trișor. Nu vreau să simt "Odată ce un trișor, întotdeauna va un trișor. Eu exagerez? A fost greșit?"


Inselatul este mai mult decât o acțiune, este o atitudine. Schimbarea atitudinii cere omului (să presupunem că vorbim despre a inseala pentru moment) de a schimba atitudinea lui în primul rând si in al doilea rand comportamentul sau. Dacă numai comportamentul se schimbă, rezultatul va fi superficial. Soția lui va fi mereu nervoasa si nesigura despre o recidiva, așa ca si acum. Nu insista că "Odată ce a fost un trișor, întotdeauna va fi un trișor," pentru că acest lucru s-a născut dintr-o experiență amară. Aici sunt ingredientele care intra in psihicul unui barbat care inseala:

 Cu cat mai multe femei am, cu atat ma simt mai bine. 
 Barbatii nu sunt conceputi pentru a fi monogami.
 Dormitul cu alte femei mi-a dat o camera de respirație în căsnicia mea.  E ca o vacanță.
 Celelalte femei nu înseamnă nimic.
 Nu văd de ce soția mea este atât de supărata.
 Un bărbat adevărat poate satisface mai mult de o femeie.
 Am dreptul să fiu eu însumi, iar acest lucru este spune cine sunt.
 Este mai ușor pentru a petrece putin timp cu o altă femeie decât să ma confrunt cu problemele soției mele.
 E vina soției mele, într-adevăr. Ea nu mă satisface.
 Sunt deschis la minte și nu pot ajuta în cazul în care alte persoane, inclusiv soția mea, nu sunt.

 Daca sotul tau spune adevărul și nu mai inseala, trebuie să îti asumi responsabilitatea și să te ocupi de propria nesiguranta.