Saturday, August 23, 2014

Vraji de dragoste pentru a atrage un partener

Va prezint sase vraji de dragoste simple dar puternice pentru a atrage un partener deja stiut sau iubitul ideal.

1.
Veți avea nevoie de următoarele elemente pentru acest vraja:

Aveți nevoie de:
Fâșii de scoarță de mesteacăn care s-au adunat la Luna Noua
Cerneală șau pix roșu

Scrie pe banda de mesteacan cu rosu : Adu-mi dragostea adevărată. Arde banda, împreună cu tămâia și zi: Zeita dragostei, zeita a dorinței, adu-mi dragostea adevarata . O alternativa este sa aruncati coaja într-un flux de apa curgătoare, spunând: Mesaj de iubire, te-am eliberat si fa-l și să se indragosteasca de mine.

2.Veți avea nevoie de următoarele elemente pentru acest vraja:

O lumânare roșie
O fotografie a persoanei care vreti sa va iubeasca.
Un trandafir (pentru o relatie de lunga durata)
Un bol

1.umpleti vasul cu apă
2.Puneti 5 petale de trandafir în bol
3.Aprindeti lumânarea
4.Tine fotografia în fața lumânarii și spune acest lucru: Tu esti iubirea visurilor mele, esti sufletul meu, inima mea și tu mă va iubi. Repetati la 2 zile

3.
3 Lumanari (preferabil roz)
Brichetă sau chibrite
Hârtie
2 petalele de trandafir în formă de inimă
Creion nefolosit
Medalion în formă de inima
Sânge (proaspet)

Aceasta vraja trebuie să se facă într-o vineri dimineața sau seara, atunci cand Zeita Venus este cea mai prezent. Puneți o lumânare la stânga de tine, una la dreapta și una in față. Aprinde-le. Scrie numele complet al persoanei dorite pe hârtie. Ia două petale de trandafir și hârtia cu numele pe ea și arde-le. În timp ce arde, imagineazati persoana draga și spune: " Tu ...(numele), sa mă iubești la fel de mult cum te iubesc eu pe tine." După ce ați terminat arderea lor, pune cenusa in medalion și purtați-l în jurul gâtului. Stinge lumânările cu sânge proaspăt.

4. Veți avea nevoie de următoarele elemente pentru acest vraja:

9 bețe de scorțișoară
9 lumânări rosii
9  petale de trandafir rosii


Aprinde lumânările rosii și spune aceste cuvinte: Zeita a dragostei, fac apel la tine, adu-mi dragostea lui pentru mine . Apoi ia petale de trandafir și betele de scortisoara trandafir , zdrobiti-le cu degetele și apoi spune aceste cuvinte: Zeita ti-am oferit aceste petale de trandafir si bete de scortisoara ca un semn al aprecierii mele. Luați bețele de scorțișoară zdrobite și petalele de trandafir și îngropati-le într-un loc sacru in cursul unei dimineți si adevărata ta dragoste iti va aparea curand.


5.

1 linguriță de scorțișoară
1 bol
12 uncii de apă
1 lingurita de miere
Un vârf de cuțit de zahăr
1 lingură
1 cană

Pasul 1: Puneti apa din castron
Pasul 2: pune zahăr, miere și scorțișoară în castron
Pasul 3: folosiți lingura pentru a amesteca ingredientele
Pasul 4: pune amestecul în ceașcă
Pasul 5: pune-ti mainile pe ceasca și spun acest lucru de teri ori: cu această poțiune iubirea mea chiar va sosi, cu acesta poțiune iubirea noastra va prospera.
Pasul 6: bea amestecul (nu trebuie să-l bei pe tot, dar ia cel puțin o înghițitură)

6.
stilou
hartie albă
lumânare roz


Intr-o vineri noapte, aprinde lumânarea roz. Cu stiloul preferat preferat și o bucată de hârtie albă, scrie-ti prenumele și numeleintreg al persoanei iubite. Desenați un cerc în jurul numelor și închide ochii și mediteaza asupra a ceea ce vrei (voi doi împreună, cât de fericiti veti fi, etc.) Repetati de trei ori: "Soarta noastră este sigilata !  Uita-te la lumânare pentru cel puțin 15 minute în timp ce meditezi la persoana pe care o doriți și iubirea minunată pe care o veti avea împreună. Dacă este posibil, mediteaza până când lumânarea arde. Puteți folosi, de asemenea, o lumânare mare și faceti vraja pentru șapte nopți, meditând 15 minute in fiecare noapte.