Wednesday, June 8, 2016

Cozonac simplu cu cacao



Daca va spun ca am framantat cred 10 minute ,  nu o sa ma credeti  si neavand ce face aseara la 8 am framantat , nu au stat nici 30 de minute la dospit , pe langa asta cine sa fac maiaua ; aveam doar un cub mic de drojdie , asa ca m-am apucat... am zis ce o fi aia o fi ..... am pus 1,200g faina ,4 oua ,o cana zahar ,mirodenii si 150 g unt, am cernut faina de doua ori , am facut maiaua din drojdie ,putin lapte caldut si putina faina , apoi am frecat galbenusurile cu zaharul dar nu foarte mult apoi am amestecat totul , am uitat sa va zic de 500g lapte caldut, apoi m-am apucat de framintat si la urma am pus untul topit putin cite putin pentru a nu-l ineca ......deci COZONAC LA PLESNEALA . Dar a iesit super gustos ,albusurile le-am batut spuma si apoi le-am am amestecat cu nuca !!!
Unul l-am impletit in trei si unul in doua !!!